donderdag 22 augustus 2013

Cadeautje uit Frankrijk

De stofjes die mijn vriendin in Frankrijk vond, zijn in Nederland.
De stof met de olijven en mimosa is wel anders dan wat ik uit de doos stoffen van haar moeder had gehaald. Het voelt stugger aan en de opdruk is grover, de kleur iets harder.
Maar dat geeft niet, ik ga het er tussen werken. En zolang het niet naast elkaar ligt zie je er niets van.
De stof met de zonnebloemen is ook mooi. Ik ben benieuwd of het in de hexagonvorm ook goed uit ziet.




Zoals je op de 1e foto ziet, zat er ook weer een quilttijdschrift bij. Daar staan ook weer leuke dingen in. Kijk maar mee:




In de laatste quilt zit ook het uilenstofje dat ik bij Lohuis-Tijhuis uit Oldenzaal kocht. 

Omdat ik toch het fototoestel in de hand had, heb ik een foto gemaakt van een deel van de hexagonbloemen. Ik heb er 33 klaar, volgens globale schatting moet ik er 90. Kan dus nog even verder.

Zo, en nu eerst weer een paar blokken voor de Savannah's Stars maken.

Tot volgende keer,


Dientje

2 opmerkingen:

  1. Na je leuke reactie op mijn blogbericht moest ik toch eens snel op de blog van een andere lapjesverslaafde gaan kijken hoor!
    Ja hoor, ik herken het helemaal. Tijdschriften, ideetjes en stofjes verzamelen en tijd te kort!
    Wat een leuke blog heb je, ik ben maar meteen volger van je geworden!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elizabeth,
      Ja, wat een herkenning. Vlak nadat ik je bericht gelezen had, zag ik een berichtje van Marcha langskomen dat zij nieuwe stofjes binnen had. Kijken en kwijlen, haha.
      Kijken hoeveel zelfbeheersing ik heb.

      Ik zal me zo ook als volger bij jouw blog aanmelden. Ik volg je al wel via Pinterest (Schalkje) en je staat in mijn leeslijst..

      Fijn weekend en succes met ...
      Groetjes Dientje

      Verwijderen