zondag 10 november 2013

Huiswerk

29 oktober was de 3e Quiltles. Het huiswerk was om 2 sterren te maken volgens het patroon wat we in de les getekend hadden: in elkaar gedraaide ster. Fluitje van een cent, nietwaar? De volgende les is pas 12 november. Maar ....
Ik werk 32 uur en op woensdag is mijn vrije dag. Juist, op de 30e moest ik i.v.m. een bespreking een paar uur werken. De rest van de dag allerlei afleidingen, zodat ik nog niets kon doen.
Donderdagavond sporten: skiën op de indoorbaan.
Vrijdagavond recepten uitzoeken, boodschappenbriefje maken voor mijn verjaardag in het weekend.
Zaterdag boodschappen, wassen, schoonmaken, bakken, etc.
Zondag verjaardag gevierd en 's avonds uitgeteld op de bank, ja ik ben niet meer zo jong, haha.
De nieuwe week begon met niet zo lekker voelen, in mijn omgeving waren al diverse mensen geveld door buikgriep. Zou ik het ook krijgen? Maar wat er ook gebeuren zou, MAANDAGAVOND GA IK LAPJES KNIPPEN. Dat lukte en dinsdag gaan naaien. Bijna 1 ster klaar. Woensdag afgemaakt tussen werkoverleg en sporten.

Kon beter dacht ik. De 2e heb ik 2x geknipt omdat ik de combinatie toch niet zo mooi vond. deze stukjes heb ik niet gebruikt.

Dus vrijdagavond laat eindelijk begonnen met spelden van nr. 2.
Met een druk weekend voor de boeg: een wandeling o.l.v. een gids (volgend blog), een feest op zaterdag en een verjaardag op zondag, hoopte ik alles klaar te krijgen.
Zondag speelde mijn darmen een spelletje met mij, de zin om iets te doen was ver te zoeken vandaag. Vanavond voelde ik me weer beter en heb de 2e ster ook klaar, pffffffffffffffff. Ik vind de kleuren mooi, maar de ster komt er niet zo mooi uit. Ik ga niet weer knippen en naaien. Dit is een leermoment, :-)

Nu nog strijken en dinsdag op de les verder afmaken.

Groet,



Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten