zondag 8 december 2013

Verjaardag en Sinterklaas

Maandag kreeg ik mijn verjaardagscadeau, :-)
Zoiets krijg je niet elk jaar, haha. Een garagedeur.
Oude situatie: een roestige deur met deuken en verrotte kozijnen. Veel werk om op te knappen. Toen de garageburen allebei een nieuwe deur hadden vielen we nog meer uit de toon.

Nu hebben we een paar jaar weinig onderhoud.

Donderdagavond hebben we samen met vrienden Sinterklaas gevierd. Samen eten, een kleinigheid voor elkaar, gedichten. Ik was dit jaar niet zo gemotiveerd, dus geen gedicht.
Na de chocolademelk en speculaas speelden we Mahjong. Gezellig.
Hier de cadeau's.

Het boek van Sophie Hannah kreeg ik op mijn werk. De dvd van Ice Age is voor Ben, net als het boekje "Man schiet niet in knie".
Dientje had haar knabbels al op, jammer was zo lekker.

Gekleurd Quiltgaren, kan ik mooi gebruiken bij mijn nieuwe stofjes, zie vorige blog.

Het stofje naast het groene klosje was het pakpapier van het stofje met de vogels (het cadeau) op de voorgrond.

In de doos met stofjes van Jo zaten ook twee blauwtjes die er mooi bij passen. Deze stofjes ga ik gebruiken bij de workshop Werkmap bij Atelier Hartendief.

Hier nog iets dichterbij.

Nu nog kantjes, bandjes, etc. bijzoeken. Ik ben er klaar voor.

Groet,



Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten