zondag 5 januari 2014

Quiltmap

Gisteren bij Marijke van Atelier Hartendief een workshop gevolgd:
Een quiltmap maken met aan de ene kant een strijkgedeelte en aan de andere kant ruimte om een snijmat op te bergen. Alles volgens Kartonnage techniek, dus zonder naald en draad.
We waren met 2 deelnemers, een 3e had zich af moeten melden.
Het was gezellig, Marijke bedankt.
Hieronder mijn map. Op de hoeken komen nog metalen hoekdelen, deze waren niet op tijd binnengekomen. Komt nog.
Voorkant.

Binnenkant, links strijken.

Rechts snijmat.

Buitenkant opengeklapt.

Ik zag bij Marijke ook een naaldenboekje op dezelfde manier gemaakt. Volgens mij heb ik nog kartonnetjes.

Fijne zondag.
Groet,




Dientje

1 opmerking:

  1. Het resultaat is er mooi! Vandaag stuur ik je de hoekjes op, die zijn binnen.
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen