zondag 23 februari 2014

Hexagonquilt

Alle hexagonbloemen aan elkaar genaaid. Ik heb uiteindelijk toch aan de zijkanten een bloem toegevoegd, 7 i.p.v. 6 bloemen breed. De lengte is 14 rijen. Zo is het geworden.

Nog even vanaf de andere kant. 1e en laatste rij zijn hetzelfde.

Foto's zijn niet zo mooi, ik had niet zoveel ruimte om het goed neer te leggen.

Nu nog nadenken over de rand. Op de site van Petra Prins Zutphen onderstaande stoffen gezien.
      

      

  

Of wordt het toch Moda Marbles die ik bij Lohuis-Tijhuis in Oldenzaal heb gezien.
      


Binnenkort maar weer eens gaan winkelen, haha, wat een straf.
Wordt vervolgd.

Nog een fijne zondag.

Groet,


Dientje

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi geheel, en de stoffen die je overweegt voor de rand passen er precies bij! Maar maak je er nu ook nog halve bloemen bij? Want anders kun je toch geen rand maken...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elizabeth,
      Ik ga het waarschijnlijk 'opvullen' met dezelfde kleur als de rand en dan naai ik het op de rand. Maar het kan nog alle kanten op, haha. Eerst maar op zoek naar de stof.
      Groet,
      Dientje

      Verwijderen