donderdag 27 februari 2014

Voorbereidingen

Binnenkort ga ik nog een keer op wintersport. Hopelijk deze keer zonder lichamelijke mankementen.

Er zit altijd iets of iets meer te handwerken in mijn bagage. Het breiwerk is voor onderweg. Maar voor de afwisseling moet er ook nog een ander werkje mee. De hexagonnen zijn klaar, dus wat neem ik dan mee.

Sterren, ik ga sterren maken zoals onderstaand voorbeeld. Het blauwe gestreepte stofje aan buitenkant wordt vervangen door beige en of crème.

De afgelopen dagen heb ik allemaal wybertjes gesneden of geknipt. 

En deze moeten nog gesneden worden.

Hier ook nog de pakketjes met de beige en crème stoffen.

Dit deel van de bagage is klaar.
Binnenkort laat ik wel weten wat ik allemaal gedaan heb.

Fijne dag.

Groetjes,


Dientje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten