vrijdag 14 maart 2014

Val Thorens 13-03-2014

Hoezo wintersport, soms denk ik zomervakantie te hebben maar dan in een besneeuwde omgeving. De hele week al prachtig weer gehad. Ik heb al een aardig kleurtje opgedaan, echt wintersportgezicht, haha. Gelukkig valt het met de bril nog mee.
Zo begon de een na laatste skidag, donderdag.

Koffiepauze?

Gondel pakken?

Het was weer een heerlijke dag.

Ook nog wat aan mijn sterretjes gedaan, haha. 2 1/2 klaar tot gisteren, nu ben ik met de 5e bezig.

Van te voren bang zijn dat je niet genoeg bij je hebt, :-). Ik bewaar het gewoon tot een volgend uitstapje, haha. Komt helemaal in orde.


Fijne dag.

Groet,



Dientje

4 opmerkingen:

  1. Wat een grappige patronen, ik zal je blog promoten, wie weet gaan dan meer dames je blog volgen! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke, ik heb de sterren van oude stoffen, die ik gekregen heb, gemaakt. Leuk dat je mijn blog wilt promoten.
    Groet,
    Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is de afgelopen week behoorlijk warm geweest hè... Werd de sneeuw niet papperig? M'n schoonzus zit in Oostenrijk en ook daar zijn de temperaturen hoog!
    Mooie foto's trouwens. Ik ben jaren geleden wel eens 's zomers in dat gebied geweest...

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elizabeth, wij zaten hoog genoeg. De pistes bleven nog goed. In Courchevel, les Menuires waren de pistes 's middags zachter. 'S Nachts vroor het ook nog een paar graden, dat hield de sneeuw mooi. Vrijdag merkte je wel dat het de hele week mooi weer geweest was. Ik ben na de lunch ook gestopt vanwege het zwaarder werken door de sneeuw.
      Groet,
      Dientje

      Verwijderen