zondag 20 april 2014

Sandwich

Afgelopen weken druk geweest met van alles en nog wat. Zelfs geen tijd gehad / genomen om een blogje te maken.

Vroeg opgestaan. Dientje uitgelaten, heerlijk rustig was dat. En toen een sandwich gemaakt. Niet om op te eten, haha.
Voor alles is er een 1e keer en dat is dus vandaag het dubbelen van de hexagontop. De kleine projecten die ik heb gedaan kun je hiermee niet vergelijken.
Op internet van alles opgezocht en filmpjes bekeken. Het dubbelen met latten leek me wel wat. Hiervoor geen speciale latten gekocht, maar gebruikt wat er nog op zolder lag. Als het bevalt kan ik altijd nog wat kopen.
Stom, stom, stom maar geen foto's gemaakt toen alles om de latten zat.
Het begin was een beetje uitkijken, maar eigenlijk ging het best goed. Ik heb het wel 2x gedaan want toen ik bijna over was bleek de tussenlaag te krap. Alles nog eens nagemeten. De top is wat langer geworden dan we in de winkel hadden uitgerekend. Tja, wat te doen. De boven- en onderkant zijn iets breder dan de zijkanten. Dit ga ik inkorten. Alles opgeschoven en nu is het goed verdeeld.
Het resultaat.


Ik heb alles met kromme veiligheidsspelden vastgezet.

Het viel reuze mee. Ik ben er ongeveer anderhalf uur mee bezig geweest.
Nu het quilten nog. Komt vast goed.

Fijne Pasen.
Groet,


Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten