dinsdag 13 mei 2014

Boeken

De moeder van mijn vriendin had niet alleen een grote verzameling stofjes, maar ook veel hobbyboeken. Die heb ik ook allemaal gekregen.
Sommige boeken had ik zelf al, maar er zijn er ook een aantal waarvan ik weet dat ik er nooit iets mee zal doen.
Deze boeken ga ik weg doen. Is er iemand die er belangstelling voor heeft? Tegen verzend- en verpakkingskosten wil ik het versturen.
Dit keer heb ik een aantal borduurboeken te geef.

Kruissteek 1 door Nel Rol



Het kruissteekboekje door Henriette Beukers



Medaljong (Deens?)



Decken, Garnituren und Anderes (Duits- kruissteken)



Merklappen door Cecile Dreesman



Stekendictionaire door Nel Rol



Eenvoudig gobelinwerk



Fijne dag,



Dientje

2 opmerkingen:

  1. als niemand anders wil, zou ikgraag merklappen en de stekendictionary hebben. Merklappen zijn altijd mijn favoriet en ik denk dat ik nog een hoop kan leren van de steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niemand reageert dan ben ik super brutaal maar zou ik dan ook het boekje van nel rol mogen, ik durfde het eerst niet te vragen

    BeantwoordenVerwijderen