donderdag 26 maart 2015

Vakantie Handwerk

In mijn vakantie had ik nog voldoende tijd om wat aan mijn handwerk te doen.
Ik heb mijn bloemenvoorraad voor Fleurtje aangevuld. Niet alle zijn gefotografeerd.

Mijn Rosinatuch is gegroeid met 2 rijen blaadjes. Geprobeerd dit in de auto te doen, maar dat was geen succes. Te glad en teveel opletten.

En mijn onderwegbreiwerk is klaar. Klein sjaaltje met aan één kant een blaadjesrand. Er zit 1 bol invicta in. Het moet nog opgespannen worden.

Zaterdag ga ik met een vriendin naar een workshop appliqueren bij Atelier Hartendief in Almen. Ik heb er veel zin in. Jullie horen er nog wel over.

Fijne dag,


Dientje


3 opmerkingen:

  1. Je bloemen zijn prachtig. Die ajoursjaal lijkt me sowieso al een werkje waarbij je goed moet opletten en in de auto natuurlijk helemaal. Het wordt wel heel erg mooi. Leuk om te zien hoeveel je kunt breien met één bol van het Invicta garen. Mooie kleuren!
    Veel plezier zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stofjes heb je toch voor de bloemetjes! Echt supergaaf!
    Oh en je lace-breiwerk is ook best wel gegroeid!! Mooi.... (kwijl kwijl....... dit ga ik ook zeker nog 's doen, maar wanneer?????)
    En je onderwegje is ook leuk geworden! Wat een mooi verloop zit er in dat garen hè? En lekker apart met 1 rand er aan! Echt "Dientje-achtig", of kwestie van "bol-op"? Na het spannen zal ie prachtig zijn!
    Enne... heb zelf laatst een workshop gevolgd (in het kader van 'vooral dingen doen die je leuk vindt' en moet zeggen dat het gewoon heerlijk is om met elkaar aan een gezamenlijke hobby bezig te zijn! Bijkomend voordeel: je bent een ervaring rijker als je naar huis gaat!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen