vrijdag 17 april 2015

Secretaressedag

Ik schreef het al eens eerder: ik heb 2 banen.
Ik ben 35 jaar geleden begonnen als Activiteitentherapeut. Door veranderende ideeën over zorg en kortere opnameduur is deze discipline opgeheven. Op voorspraak van de Geriaters is er een formatie van 16 uur behouden. Omdat ik het langst in dienst was en op grond van mijn functie mocht ik blijven.  
Ik had / heb een dienstverband van 36 uur, dus... moest ik wat anders. Solliciteren, solliciteren en geen passende functie.
Ik had veel contact met het secretariaat van de de Fysiotherapie. Daar was achterstand met opruimen van dossiers. Vervelen en uit mijn neus eten was ook niet alles, dus bood ik mijn hulp aan. Of ik ook ... en ... , rolde ik geleidelijk in een nieuwe baan.
Zodoende ben is sinds 10 jaar ook secretaresse bij de Paramedische Dienst.

Dus op Secretaressedag wordt ik ook in het zonnetje gezet.
De foto is niet heel erg duidelijk omdat ik het presentje nog ingepakt wilde laten.

Een doosje thee van de artsen, mmmmm. In het cellofaan zitten servetten, waxinelichtje in glas en 3 kleine vaasjes. Dit kreeg ik van mijn managers.

Toch leuk dat er aandacht voor is, hoewel en wel meer mensen een pluim verdienen en waar geen speciale dag voor is.

Fijne dag.



Dientje

3 opmerkingen:

  1. Ja, dat is absoluut leuk! En het is goed ook... Natuurlijk doe je werk, maar even dat speciale op zo'n dag maakt toch dat je soms net een stapje harder loopt. Het is een blijk van waardering!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zo gewaardeerd te worden. Zo'n extraatje doet je altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch fijn zo'n speciale dag.
    Leuke cadeautjes.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen