donderdag 11 februari 2016

Deze week wil ik ...

Alle randen aan Fleurtje hebben, Ik heb er nu bijna 2 aan vast zitten. Heb hier geen foto van, dus maar even een oude.

Een aantal blokjes naaien van de 365-Challenge. Heb woensdag voorbereidend werk gedaan. Op 6 na zijn ze allemaal 'naaiklaar'.

Of dat allemaal gaat lukken? Zaterdag heb ik nog een workshop Fussy Cutting door Willyne Hammerstein bij Lohuis-Thijhuis in Oldenzaal.
foto van de site van Lohuis-Thijhuis

Ik heb anderhalf jaar geleden ook een workshop Fussy Cutting gevolgd bij Petra Prins. Daar heb ik veel van geleerd. Ik ben dan ook erg nieuwsgierig naar de methode van Willyne Hammerstein.
foto van de site van Lohuis-Thijhuis

Nog meer over Fussy Cutting. Kennen jullie Karen H van de blog Faeries and Fibres? Ik heb er volgens mij wel eens eerder over gehad. Zij maakt veel hexagonquilts en past Fussy Cutting toe.
Zij past de stoffen vaak aan door ze te verknippen en weer aan elkaar te naaien.

Zij heeft in 5 boekjes ($5 per stuk en hier te koop) de werkwijze beschreven. 3 Februari schreef zij een Give-away uit. Door een reactie te sturen konden 5 mensen een boekje winnen. Ik viel niet in de prijzen, maar als dank voor mijn reacties op haar blogs mocht ik een boekje uitzoeken. Ik heb nr. 4 gekozen. Karen, nogmaals hartelijk dank voor deze verrassing.

Van verschillende stoffen heeft zij deze 'Donut' gemaakt en daarin komen de sterren.

Zo ziet het eruit.

Er valt nog veel meer te zien op haar blog, Faeries and Fibres. De foto's zijn ook van haar blog.

Fijne dag.



Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten