maandag 29 februari 2016

Weer een week voorbij

En het gevoel dat ik niets gedaan heb, dat me de tijd wegliep. Maar dat valt natuurlijk best mee.
Tenslotte is alles relatief en zijn er ergere dingen.

Een paar blokjes van de Switch voorbereid, maar nog niet genaaid. Wel blokjes van de Challenge genaaid. Januari is klaar op het bonus blokje na.

De onderste rij zijn februari blokjes.

Zondag weer een paar blokjes gesneden en het middenblok. Nog 7 van februari te gaan en ook nog naaien, haha. Het middenblok moet er ongeveer zo uit zien. Ik ga dit middenblok eerst maken en dan alle blokjes er om heen. 

We hebben deze week ook een logé, die vindt de Challenge ook leuk.

Hier liggen de dotjes nog lekker te slapen. Mijn planten staan nu nog in de keuken omdat ze water krijgen.

Toen gingen de buurjongens voetballen en dan moet je kijken en het liefst vanaf de vensterbank. De planten die ik net terug had gezet, staan dan in de weg. Dus daarna een ravage en veel mopperen van mijn kant. Dan moet je wel een plekje zoeken waar ze je niet kunnen zien. In een kastdeel die geblokkeerd word door een stoel en krat. Van boosheid geen sprake meer na zo'n aanblik.

Als de toegang wordt geblokkeerd zoek je wat anders: op de krat onder de stoel.

Hier nog beter te zien.

Na een lange wandeling is het goed uitrusten. Dan ga je van de bank op het reisbench van Dientje liggen.

Om even later in diepe slaap te raken.

En Dientje bekeek het allemaal vanaf haar plek.

Een drukke week en een rommelige zondag.

Fijne dag,



Dientje

2 opmerkingen:

  1. Tja, soms kom je tijd te kort. Of je wilt teveel in korte tijd. Gelukkig hebben we vandaag een dagje extra in het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien minder gedaan, maar het is een gezellig logje geworden. Leuk die logé erbij.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen