maandag 7 maart 2016

Post

Donderdag bracht de postbode:
Quiltnieuws en ...

Een enveloppe van Het Klossie

Met Het Klossie.

Na het eten lekker in de stoel gedoken en gesmuld van Het Klossie.

Er zat ook een klein pakketje bij, een speldenkussen met een spreuk.

Even een paar bladzijden om een indruk te geven.




Marijke Tabak, Atelier Hartendief, en haar dochter hebben er een mooi blad van gemaakt.

Dit was mijn handwerk van afgelopen week: het middenblok van de Challenge.

Onze logé vergde veel van mijn energie. Zondag is hij weer naar zijn eigen baasjes gegaan.
Hij vond het op de Reisbench leuker dan erin.
foto met de telefoon

Fijne dag,



Dientje

3 opmerkingen:

  1. Fijne post ontving je. Het Klossie ziet er mooi uit. Mooi middenblok is het geworden. De logé is wel een grapjas, geweldige foto weer!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zo'n logé hondje is toch altijd maar afwachten .. En ook hoe het matcht met je eigen hond!
    Wat een leuke post kreeg je, als er nu maar niet teveel nieuwe ideetjes in staan die in je hoofd blijven hangen...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ideeën genoeg. Had me vorig jaar al ingeschreven voor de Joys of Life quilt. Dus die komt er ook bij. Hoeft niet allemaal tegelijk af, haha. Ik doe gewoon wat ik leuk vind en waar ik zin in heb. Er zal nog wel een onderweg breiwerk bijkomen. gr. Dientje

      Verwijderen