donderdag 15 februari 2018

Overstag gegaan

In mijn vorige blog schreef ik al over het project van Anneliefs. Ik houd van EPP-techniek, dus die hexjes spraken mij wel aan. 
Hexjes mallen geprint en gelamineerd.

Tijdens kijken naar Olympische Spelen begonnen met resten te verwerken. Deze kleuren wil ik er in ieder geval in.

Ik maak voorlopig alleen hexjes, ik wacht tot we een paar weken verder zijn. Eerst het doosje maar eens vol maken.

Ook haken kan goed tijdens tv kijken. De binnenkant van de caravan moest apart gehaakt worden. Dit werd veel te ruim. Uitgehaald en aan de buitenkant gehaakt. Ik was al op de helft met de witte binnenkant toen ik ontdekte dat ik de verkeerde haaknaald gebruikt had. Dus weer uithalen. Er komt weer schot in.


Ook nog een aantal sterren aan het kleed genaaid. Een foto volgt.

Groetjes,



Dientje

4 opmerkingen:

  1. Nog een hele klus die gehaakte caravan... Ben benieuwd hoe het worden gaat. Leuke hexjes maak je, ziet er altijd zo mooi uit in zo'n doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net als Conny, gek op doosjes, maar dat lukt mij nooit. Ik zou er eentje kwijt raken of het doosje valt..... Veel plezier met je winterse hexjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maak meer hexjes dan nodig is en dan mag er wel eentje wegraken, haha. Ik houd het doosje recht. Gr. Dientje

      Verwijderen
  3. Toch maar de hesjes haha, ben benieuwd naar je caravan..........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen