donderdag 13 juli 2017

Stormy Day Shawl

Mijn tante heeft 3 maanden in het Hospice gelegen. In de uren die ik daar doorbracht heb ik veel gehaakt. Eerst de Hygge (moet nog geblockt worden), daarna ben ik begonnen met de Stormy Day Shawl, ook een ontwerp van Kirsten Ballering.

Mijn tante had altijd veel belangstelling voor mijn handwerken. 
Vorige week is ze overleden. Een paar dagen voor haar dood heeft ze de shawl nog bewonderd, maar net niet gezien dat deze klaar was.

Afgelopen weekend de shawl geblockt, 150 x 70 cm.

Even showen.

Dinsdag hebben we afscheid genomen van mijn tante. De Stormy Day Shawl was erbij.

Dientje

6 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd en sterkte met het verlies.

    Sjaal is mooi geworden en als je hem draagt zal de sjaal je nog vaak aan je tante herinneren denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd met het verlies van je tante.
    Mooie haakwerken heb je gemaakt met een blijvende herinnering aan de laatste tijd samen met je tante. Sterkte .........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd met het verlies van je tante.
    Mooie haakwerken heb je gemaakt met een blijvende herinnering aan de laatste tijd samen met je tante. Sterkte .........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gecondoleerd met het verlies van je tante.
    De sjaal is prachtig geworden, het zal een herinnering zijn aan deze maanden waarin je er voor je tante hebt kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dan is dit wel een heel bijzondere sjaal voor je! Gecondoleerd hoor Dini en wat fijn dat je zoveel tijd nog met haar hebt kunnen doorbrengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd met het overlijden van jouw tante. Deze sjaal zal je altijd herinneren aan deze tante. Ook weer bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen